Loading...

Jak to działa

Zarejestruj się w panelu klienta

  • Ściągnij aplikacje Mobicard na Twój telefon.
  • Wykupując pakiet Mobicard otrzymasz kod dostępu do Twojej aplikacji a po zalogowaniu się Twoja usługa zostanie aktywowana.
  • W panelu znajdziesz informacje o Twoim samochodzie, umówionych wizytach, zleconych czy opłaconych naprawach.

Dodaj samochód

  •  Dodaj Twój samochód wpisując dane z dowodu rejestracyjnego lub go skanując.
  • Możesz maksymalnie dodać 5 pojazdów do Twojego panelu.
  • W panelu użytkownika uzupełnij swoje dane potrzebne do kontaktu i wystawienia faktury, gdy zlecisz naprawę.

Umów wizytę w serwisie

  • Jak to zrobić
    • W aplikacji Mobicard wystarczy wybrać "Umów wizytę". Proces umówienia wizyty jest bardzo intuicyjny.
    • Jeżeli nie wiesz, który serwis wybrać, zadzwoń do naszego Działu Serwisu pod numer telefonu + 48 22 30 88 300 lub wyślij e-mail na adres serwis@mobicard.pl
  • Umówimy Ciebie na wizytę w serwisie w dogodnym terminie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w każdy dzień roboczy w godz. od 9.00 do 17.00.

Usługa w serwisie

  • Gdy będziesz w serwisie, nasz Dział Serwisu wspólnie z Tobą omówi zakres naprawy a warsztat przygotuje wycenę na preferencyjnych warunkach.
    • Kosztorys pod względem zakresu i kosztów zawsze będzie zweryfikowany wspólnie z naszym Działem Serwisu przed zleceniem usługi.
  • Płacisz za zleconą usługę/ naprawę on-line do Mobiex, co oznacza zgodę na usługę w warsztacie a z naszej strony bieżący nadzór nad jej prawidłowym wykonaniem.
    • Gdy zlecisz naprawę czy usługę w serwisie, dodamy jeszcze niewielką opłatę za naszą obsługę. Kwota będzie zawsze podana, gdy będziesz akceptował i płacił on-line za naprawę czy usługę zleconą w serwisie.
  • Gdy samochód jest gotowy, otrzymasz powiadomienie z prośbą o odbiór pojazdu.
  • Jak będziesz miał pytania zadzwoń lub napisz e-mail.

To już wszytko. Ciesz się jazdą, obsługą VIP i naszymi rabatami !!!

Opis usługi
Jak to działa
Zamawiam


powrót